ארדן בשומרון:הפשיעה של הפלסטינים מהשומרון מיוצאת לכל רחבי הארץ.

ארדן בשומרון:הפשיעה של הפלסטינים מהשומרון מיוצאת לכל רחבי הארץ.

עשרות מתנדבי השומרון ומפקדי המשטרה ביניהם ניצב משה ברקת מפקד מחוז ש”י נצ”מ יאיר חצרוני מפקד מרחב שומרון הגיעו היום לחנוכת מרכז השיטור הקהילתי בברקן. מרכז שיטור שיתן מענה לכל הישובים באיזור בתחומים השונים.

את האירוע כיבד בנוכחותו השר לבטחון פנים ח”כ גלעד ארדן שאמר:
“מרכז השיטור הקהילתי בברקן בשומרון. זה חלק מהמודל שאנחנו מאמינים בו חיבור בין המשטרה לקהילה. זה מודל יפה לראות ולאמץ בכל חלקי המדינה. אני הסברתי גם פה וגם בפגישה שהייתה לי עם ראש המועצה כמה שיתוף הפעולה הזה חשוב. מכיוון שהוא לא רק חשוב כאן הוא חשוב גם לכל אזרחי מדינת ישראל כי הרבה מאוד מהפשיעה שמתחילה אצל הפלסטינים בשומרון מיוצאת לאחר מכן לפריצות ועוד אירועי פשיעה בכל רחבי מדינת ישראל ובהקשר הזה כמובן צריך לומר שגם נושא הכבישים העוקפים יש לו חשיבות מאוד גדולה. אנחנו רואים את העלייה בתאונות הדרכים. אנחנו רואים את העלייה בעומס ובגודש בכבישים. גם בה ביהודה ושומרון אבל בכל חלקי המדינה. וכאן בגלל הגידול העצום באוכלוסייה יש חשיבות כפולה ומכופלת קודם כל בהקשר הבטחוני, יותר קל לכוחות הבטחון לראות ולטפל באירועים חדשים מתקדמים מעבר לזה ביכולת להפחית תאונות דרכים הכבישים לא בטיחותיים. הסלילה של הכבישים העוקפים תתרום גם לאוכלוסייה הערבית גם לאוכלוסייה היהודית; וכולנו נרוויח מההתעצמות הזו ומהפיתוח של השומרון וכחבר קבינט אני בהחלט אעקוב שהפרוייקט הזה ייצא לדרך”

צילום: דוברות המשטרה ורועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לשר ארדן על הנושאים הרבים והחשובים שהוא מקדם למען השומרון ואמר: “משמח לראות את כמות המתנדבים שמגיעה לכאן למרכז השיטור הקהילתי פשוט כדי לתרום לקהילה והתוצאה היא כמובן איכות חיים לתושבים גם בתחום הבטחון האישי” עוד הוא הוסיף: “נושא הכבישים העוקפים הוא בנפשנו. הוא חשוב הן לבטיחות והן לבטחון גם של הערבים וגם של היהודים. אנחנו מצפים שלא ימרחו את הדבר הזה ונראה תחילת עבודות על סלילת הכבישים העוקפים בקרוב. מדובר בחיי אדם”.

ממ”ז ש”י התייחס לנושא חנוכת מרכז השיטור הקהילתי ואמר : “זהו עוד שלב במיצוב מרחב שומרון, אנחנו נמצאים פה היום ושמחים בשמחת מפקד המש”ק ומאחלים לו הרבה הצלחה”

חדשות שומרון כתבה ראשית