אסף סלומון – אמן חושים מפתיע וייחודי

אסף סלומון – אמן חושים מפתיע וייחודי

אמני חושים הם אמנים אשר על ידי אימון ולמידה יודעים לקרוא מחשבות ולחזות את העתיד. אסף סלומון הוא אמן חושים מומחה שתחום המומחיות שלו הוא הופעות מלאות בקסם והנאה.

אסף הוא אמן בחסד אשר מתמחה בקריאת מחשבות וניבוי העתיד – הוא חזה כבר מספר פעמים את תוצאות הבחירות והוא יודע לעשות זאת באופן יצירתי, מפתיע ומשעשע מאוד. המופעים של אסף הם מרתקים ומאפשרים לכל אחד להתחבר לתת מודע שלו בהנאה רבה והתרגשות. אסף יודע לקרוא מחשבות באופן מדויק שמפתיע פעם אחר פעם את האנשים שהוא קורא את המחשבות שלהם כך שההופעה מותירה אותם פעורי פה ומלאי השתאות.

אסף סלומון – כוכב טלוויזיה

אסף סלומון הוא לא עוד אמן חושים “רגיל”. אסף הופיע פעמים רבות בטלוויזיה עם פינה קבועה בתכניות בוקר שונות והוא חזה בהם פעמים רבות עתידות וידע לקרוא מחשבות. היסודיות של ההופעות של אמן חושים אסף והתשוקה הרבה שלו למקצוע הופכים כל הופעה חיה שלו או הופעה בטלוויזיה למרתקת ומעניינת מאוד עבור צופים מכלל הציבור.

אסף סלומון. צילום: יחצ

לא משנה מי אתם ומאיפה באתם ולאן אתם הולכים – במהלך ההופעה של אסף תשכחו מכל הצרות שלכם ותיהנו הנאה צרופה בלי הפרעות ובלי הסחות דעת. ההופעות עצמן מרתקות את הנוכחים בהן והופכות את הצפייה לחוויה בה הקהל מעורב באופן מעשי ורגשי כך שההופעה הרבה יותר ייחודית ובעלת משמעויות וערך נוסף רב ככל הניתן.

אסף סלומון – הופעות בפני מפורסמים וקריאת מחשבות

אסף סלומון התמחה בהופעות שלו בטלוויזיה בהופעות מול אנשים מפורסמים בדגש על קריאת המחשבות שלהם. הוא הופיע בעבר בפני שגב משה, אורי גלר, גלית גוטמן ועוד הרבה מפורסמים אחרים. אורי גלר התרשם מאוד מההופעה של אסף שהצליח לקרוא את המחשבות שלו באופן מדויק ומדהים. ההופעות של אסף הן ייחודיות ואותנטיות מאוד והן מותאמות באופן אישי לכל קהל. המכנה המשותף בהופעות הוא גדול מאוד ורחב וההופעות מתאימות גם לילדים ובני נוער וגם לקהלים מגוונים של אנשים בוגרים כמו קהל דתי או קהל של סטודנטים או בעלי מקצוע שונים שמחפשים פעילות אמנותית ליום גיבוש בעבודה שלהם או לאירוע משפחתי חשוב.

אסף סלומון – הופעה עם ערך מוסף, הנאה והרבה משמעות

אז למה כדאי לכם להזמין את אסף סלומון להופיע אצלכם? אם אתם מחפשים הופעה עם תוכן וערך מוסף אסף הוא הכתובת בשבילכם. ההופעות של אסף הן ייחודיות מאוד והן מספקות הרבה מאוד הנאה ומשמעות לכל מי שרואה אותן ולוקח בהן חלק. הופעה של אמן חושים כמו אסף היא הופעה סוחפת מהתרגשות שיש בה הרבה מאוד הפתעות והרבה מאוד עניין. בסופו של דבר כאשר אנחנו מזמינים הופעה לאירוע מיוחד שיש לנו בעבודה או במשפחה אנחנו רוצים שההופעה תהיה מאוד מרגשת “וגדולה מהחיים” כך שהיא תפתיע אותנו מאוד ותגרום לנו לצחוק ואולי גם קצר לבכות מרוב התרגשות.

ללא שום ספק כפי שהרבה מאוד אנשים בישראל כבר יודעים כולל גדול אמני החושים בארץ ובעולם אורי גלר הופעה של אסף סלומון היא אירוע בלתי נשכח שיפתיע אתכם ויגרום להם להתרגש כמו שאף פעם לא קרה לכם קודם. אם אתם רוצים להתרגש ולחוות את ההופעה של אסף פנים מול פנים ולא דרך המסך – כדאי לכם להזמין אותו עוד היום להופיע באירוע שלכם בעבודה או בבית ופשוט ליהנות מחוויה של בידור, הנאה וריגוש גדולים מאוד שתזכרו להרבה מאוד זמן עם חיוך וצחוק.

צרכנות