אלפי מוצרים מיהודה ושומרון נשלחו לתומכי ישראל ברחבי העולם.

אלפי מוצרים מיהודה ושומרון נשלחו לתומכי ישראל ברחבי העולם.

חרוסת מבית אל יין מהר חברון ומצות מירושלים. לכבוד הפסח ארגון לב העולם שיגר השבוע אלפי מוצרים מיהודה ושומרון וירושלים לתומכי ישראל בכל רחבי העולם.

בין המוצרים: שוקולד ממעלה חבר, מנדלות ותכשיטים מבת עין, פטריות מתקוע, וכן מוצרים לכבוד חג הפסח – חרוסת מבית אל, יין מהר חברון ומצות מירושלים. בנוסף צורף לכל חבילה דגל ישראל לרגל יום העצמאות של מדינת ישראל המתקרב.

את המוצרים ארזו בימים האחרונים פעילי הארגון בסיוע מתנדבים ובהם מתנדבים מסינגפור ומארה”ב שהגיעו לסייע במשלוח החבילות במהלך ביקורם בארץ.

צילום: באדיבות לב העולם

לחבילות צורף דף המספר על היצרנים ועל המוצרים, וכן ראיון עם היצרנים על האתגרים אשר עומדים להם כיצרנים מיהודה ושומרון בכלל ואל מול תנועת החרם בפרט.

עו”ד נתי רום מייסד לב העולם סיפר  “מתרגשים לשלוח עוד משלוח ענק של מוצרים מטוב הארץ לכל תומכי ישראל בעולם. תומכי ה-bds בעולם מנסים לפגוע ביצרנים ובהתיישבות, הפתרון הוא לחזק את היצרנים, וב”ה יש אלפי תומכים מהעולם שרוצים דווקא במוצרים מיהודה ושומרון, זו התשובה האמיתית לחרם. אנו בערב חג הפסח כבכל דור ודור גם כעת יש המנסים לפגוע במדינת ישראל, אך כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.”

 

 

חדשות שומרון כתבה ראשית