אין הקפאה! יש ריבונות!

אין הקפאה! יש ריבונות!

יו”ר האיחוד הלאומי, שר החקלאות  אורי אריאל, הגיע לפגישת עבודה וסיור בגוש עציון עם ראש המועצה שלמה נאמן,ראש החטיבה להתיישבות גאל גרינוולד ומנכ”ל החטיבה להתיישבות צביקי בר חי. 

השר אריאל סייר בגבעת עוז וגאון שהוקמה לזכרם של שלושת הנערים וסיירו בחוות קשואלה,היישוב החדש גבעות וסכמו בנטיעת עץ ביישוב נווה דניאל. הסיור נערך יום למחרת,פגישתו של ראש הממשלה עם ראשי המועצות ביהודה ובשומרון על הקפאת הבנייה בהתיישבות

השר אורי אריאל אמר:

צילום באדיבות: המועצה האזורית גוש עציון

“לפני 3 שנים נרצחו שלושת ילדינו, ילדים של כל עם ישראל, שלושת המשפחות הכי אצילות הצליחו לאחד את עם הזה על הרקע הקשה כל-כך. הגיע הזמן ריבונות. אני אומר זאת בעוז וגאון, במקום שנבחר להנציח אותם אבל בעיקר לקדם אתם הציונות דרך הרגלים ודרך בית הספר.

עוד אמר: אני קורא לראש הממשלה, להקים הרבה יישובים, הרבה בתים, הרבה נטיעות. מגיע לנו בארץ ישראל כולה, מגיע לנו את זה בגוש עציון. אנחנו ממשיכים קדימה, אנחנו נעשה ככול יותר בעזרת ה'”.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אמר:

“אני מודה לשר החקלאות אורי אריאל, שהגיע  למקום החשוב הזה, עוז וגאון. אנחנו הופכים כאן כל אבן ואבן, כדי שהכרזת העצמאות לא תסתיים בגבולות שבלתי אפשרי לחיות בהם, אלא לגבולות שימשכו לכל מקום בארץ ישראל. לשם כך אנחנו פועלים ובשביל זה אנחנו כאן,קובעים עובדות בשטח”

גאל גרינוולד ראש החטיבה להתיישבות:

“אני שמח להיות פה לאחר ההסכם עם הממשלה ויחד עם שר החקלאות. עברנו תקופה ארוכה לקראת הסדרת החטיבה ועכשיו החטיבה תחזור לפעילות מלאה לטובת ההתיישבות בכל רחבי הארץ. גוש עציון בתנופת צמיחה והחטיבה להתיישבות תסייע להמשך הגידול והצמיחה”.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית