איך תורמים משחקי לגו להתפתחות הילדים

איך תורמים משחקי לגו להתפתחות הילדים

איזה הורה לא היה רוצה לעשות את הטוב ביותר עבור הילד שלו? ומי לא היה רוצה לראות שהילד שלו מתפתח בדיוק בהתאם לקצב של לשאר הילדים בגילו? עם זאת, לא תמיד ברור לנו איזה משחקים שיאתגרו את הילדים כדאי לנו לקנות כי האמת היא, שהעולם של ימינו מלא בלא מעט אפשרויות. לכן עולה השאלה מאיפה מתחילים, במה באמת שווה להשקיע ובעיקר: כיצד המשחק יכול לתרום לילד?

מדהים לראות כיצד למרות כל החידושים וההמצאות של העידן שבו אנחנו חיים, יש משחק אחד שעדיין לא איבד את הקסם שלו ושעדיין לא עבר מהעולם והוא לגו. אומנם זה נכון שגם הלגו עבר הרבה שינויים לאורך השנים והיום הוא נראה אחרת לגמרי, אך המהות לא השתנה. עדיין הילדים מתמודדים עם צירוף של חלקים שונים, מחברים ביניהם ויוצרים בסופו של דבר מבנה שלם. יש כאן לא מעט אתגרים שאיתם הילדים מתמודדים, בין אם זה ברמה של התאמת החלקים, יצירתיות מבחינת המחשבה מראש על הרעיון ויישום מבחינה מוטורית. לכן, בפעם הבאה כשאתם מחפשים משחק שבאמת יעזור לילדים להתפתח, לגו זו הבחירה הנכונה.

איזה לגו כדאי לקנות?

לגו הוא משחק מושלם המשלב בתוכו דמיון ויצירה. צילום באדיבות pixabay

כמו שציינו לעיל, היום לגו זה כבר לא לגמרי מה שאנחנו זוכרים מהילדות שלנו, שכן בימינו יש מבחר אדיר של אפשרויות. יש לגו בצבעים, בצורות ועם מטרות שונות ולכן כדאי שתבדקו בשבע עיניים מה אתם קונים. יתרה מכך, יש גם דרגות קושי שונות ולכן חשוב להתאים בין הלגו ובין גילו של הילד. אומנם זה נכון שכדאי לקנות לילדים מחשקים שיאתגרו אותם ויגרמו להם לחשוב אך מצד שני, אם אפשר לא לתסכל אותם כי האתגר גדול מידי, זה כמובן עדיף. אתם תראו שאם תשקיעו בבחירת הלגו המתאים, הילדים שלכם לא יעזבו את המשחק הזה והוא ייראה להם הרבה יותר מלהיב מאשר לשבת מול הטלוויזיה. אל תשכחו שעוד יתרון משמעותי שיש למשחק הזה זו העובדה שאפשר לשחק בו יחדיו כך שיש כאן גם עניין חברתי, מה שאי אפשר לומר על הרבה משחקים אחרים.

איפה כדאי לקנות לגו?

האמת היא שהיום ניתן לקנות לגו בלא מעט מקומות ואחת מהאפשרויות היא לבצע את הרכישה אונליין. אם תיקנו את הלגו החדש לילדים שלכם באינטרנט, בדרך כלל ייצא הרבה יותר זול, אז למה לשלם ביוקר? בנוסף לכך, אתם יכולים להיות בטוחים שבאינטרנט תוכלו גם לחסוך זמן והתעסקות, שכן לא יהיה עליכם לנסוע לקניון כדי  לבצע את הרכישה. שימו לב שניתן לקנות אונליין משחקים שונים לילדים גם בכל שעה שרוצים כי מדובר על חנויות שזמינות עבורכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. יש בכך נוחות מאוד גדולה ובהחלט כדאי שתנצלו זאת לפעמים.

צרכנות