איילה שפירא לליברמן: “למה אני צריכה להפגע מטרור כדי לקבל כביש?”

איילה שפירא לליברמן: “למה אני צריכה להפגע מטרור כדי לקבל כביש?”

סערת קלקיליה: שר הבטחון סייר בשומרון. הילדה איילה שפירא לליברמן: “למה אני צריכה להפגע מטרור כדי לקבל כביש והאוייב מקבל בנייה בתמורה לטרור? דגן: “קורא לך לשקול מחדש את תוכנית קלקיליה. שר הבטחון: “אפשר לראות במפות שהבנייה בתוך הגדר”

בסיור שנערך היום בשומרון עם שר הבטחון אביגדור ליברמן, סגן שר הבטחון הרב אלי בן דהן, ויוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, התקיימה פגישה על כביש אל מתן שנבנה בעקבות הפיגוע בילדה איילה שפירא ואביה לפני שנתיים וחצי. דגן הזמין את שר הבטחון ללמוד על התקדמות העבודות בכביש.

במהלך הפגישה לקראת ישיבת הקבינט הערב בנושא קלקיליה שב וטען שר הבטחון כי הבנייה נעשית אך ורק באיזור בבעלות פלסטינאית פרטית וכי מדובר ב 6000 יחידות ולא 14,000.

דגן השיב לליברמן כי מס היחידות כלל לא משנה. לדבריו: “הכפלת עיר הטרור קלקיליה מסכנת את תושבי השרון והשומרון” ומי שמקדם תוכנית כזו מקדם אך ורק אינטרסים פלסטינאיים.

דגן קרא לליברמן לשקול מחדש את תמיכתו בתוכנית.

בתוך כך התערבה הילדה איילה שפירא שנפצעה ונכוותה בכל חלקי גופה בפיגוע בקבוק התבערה לפני שנתיים וחצי, ובשבוע שעבר נקצב עונשו של המחבל שפצע אותה ל18 שנה בלבד – ושאלה את שר הבטחון: “מדוע הייתי צריכה להפצע כדי שיבנו לישוב שלי כביש והאויב מקבל בנייה במורה לטרור.

איילה שפירא, ליברמן ודגן. צילום באדיבות: רועי חדי
חדשות שומרון כתבה ראשית