אבי רואה על צבי גרוסמן ז”ל:”היה עמוד תווך בהתיישבות”

אבי רואה על צבי גרוסמן ז”ל:”היה עמוד תווך בהתיישבות”

מזכיר הישוב גבעת אסף, צבי יהודה גרוסמן נהרג בתאונת דרכים בצומת תפוח.ראש המועצה האזורית בנימין, אבי רואה:”צבי יהודה ידע להוביל להחלטות הנכונות באסיפת התושבים. הוא היה דמות שמצד אחד סופגת ומצד שני יודעת לחתור למימוש הפתרון היותר נכון בגיבוי המזכירות. הוא היה עמוד תווך מאוד משמעותי בזמנים קשים של גבעת אסף”.

צבי יהודה גרוסמן, תושב אלון מורה תלמיד הישיבה המקומית ומזכיר הישוב גבעת אסף, נהרג השבוע  בתאונת דרכים סמוך לצ.תפוח. גרוסמן בן ה-30 הותיר אחריו אשה ו-3 ילדים.

ראש המעוצה האזורית בנימין, אבי רואה כתב לזכרו:”נפרדנו מאיש יקר, צבי יהודה גרוסמן, שהיה מזכיר של היישוב גבעת אסף. צבי יהודה נהרג בתאונת דרכים בצומת תפוח.צבי יהודה היה מזכיר שידע למצוא את האיזון הנכון בין הקשיים של התושבים, התחושות הקשות בעקבות הפינוי בגבעת אסף לבין ההבנה שפעולה כזו גם אם היא קשה וכואבת בסופו של דבר היא הפתרון הנכון לטווח רחוק”.

צבי יהודה גרוסמן זל צילום מאלבום המשפחה
צבי יהודה גרוסמן זל צילום מאלבום המשפחה

”צבי יהודה ידע להוביל להחלטות הנכונות באסיפת התושבים. הוא היה דמות שמצד אחד סופגת ומצד שני יודעת לחתור למימוש הפתרון היותר נכון בגיבוי המזכירות. הוא היה עמוד תווך מאוד משמעותי בזמנים קשים של גבעת אסף שנאלצה להעתיק מבנים ואף להרוס מבנים.אני רוצה לאחל תנחומים למשפחה, לאלמנה ולילדים ולכל בית גבעת אסף אותם ליווה בשעות היותר קשות של הישוב”.הוסיף רואה.

יו”ר מזכירות היישוב אלון מורה, אליסף פרשן הוסיף:”כולם אהבו את צבי  באופן מיוחד, תמיד עם חיוך ותמיד בעשייה. למרות גילו הצעיר הוא הגיע להישגים רבים, היה מזכיר היישוב גבעת אסף, והצליח לנהל יישוב שלם עם תקציב והרבה מורכבויות”.

 

חדשות שומרון