שלמה נאמן בסיור בנתיב האבות:  “עצור גבול לפניך. כאן מוכרח לעבור הגבול של ההשתוללות המשפטית”

שלמה נאמן בסיור בנתיב האבות: “עצור גבול לפניך. כאן מוכרח לעבור הגבול של ההשתוללות המשפטית”

מועצת יש”ע, בהובלת יו”ר מועצת יש’ע – חננאל דורני סיירה בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון. הביקור בשכונה נעשה על רקע הריסת המבנה הראשון המיועד לההרס בימים הקרובים. 

ועצת יש”ע, בהובלת יו”ר מועצת יש”ע חננאל דורני, סיירה הבוקר בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון. בסיור ביקר דורני, יחד עם מזכ”ל אמנה זאב (זמביש) חבר, מנכ”ל מועצת יש”ע שילה אדלר, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ותושבי נתיב האבות, בחמישה עשר בתים אשר מיועדים להריסה.

הביקור בשכונה נעשה על רקע הריסת המבנה הראשון המיועד לההרס בימים הקרובים.

דורני, שנכנס לתפקידו לפני כשבוע, ביקש להגיע לסיור במקום כדי להבין את העוול שיצר בג”ץ.

דורני בנתיב האבות. צילום: מטה המאבק נתיב האבות

לאחר סיור בבתי השכונה התארחו נציגי מועצת יש”ע במאהל שהקימו התושבים אל מול הנגריה במטרה למחות על הריסתה.

יו”ר מועצת יש”ע חננאל דורני: “הגענו לכאן היום, נציגות מועצת יש”ע בראשותי, לתמוך לחבק ולחזק את תושבי נתיב האבות. פסיקת בג״צ שמתעקש להרוס בתים רק בשל חריגת סנטימטרים בודדים, וזאת בניגוד לעמדת המדינה שביקשה להסדיר את המקום, הינה עוול מוסרי ולא עשיית צדק. אנחנו שותפים, מועצת יש”ע יחד עם תושבי נתיב האבות, במאבק להצלת הבתים. בעזרת ה’ נעשה ונצליח”

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן אמר:

“עצור גבול לפניך. כאן מוכרח לעבור הגבול של ההשתוללות המשפטית. כאן חייבת  להתחיל המשילות של העם בארצו. ההריסה היא אינה חסרת ערך. ההריסה היא היא המלחמה בערכים, ערכי הנצח שלנו. הגיעה העת להחיל את החוק הישראלי על יהודה ושומרון ועל גוש עציון בכלל זה ובכך לתת ביטוי מעשי ביותר והיחיד הראוי למתקפת הבג”צ”.

תושב נתיב האבות, עמי גבירצמן אמר: “מועצת יש”ע באה לתמוך ולהוביל את המאבק הצודק של תושבי נתיב האבות להסדרת שכונת נתיב האבות. בזמן הקרוב תכונס מסיבת עיתונאים עם אנשי ציבור ופולטקאים בנגריה”.

חדשות גוש עציון והר חברון חדשות שומרון כתבה ראשית