חנוכת סניף אריאל של ‘כנפיים של קרמבו’

חנוכת סניף אריאל של ‘כנפיים של קרמבו’

“יאללה קרמבו… קרמבו אימפריה… קרמבו עולה, עולה…” הקריאות האלו מילאו את אשכול הפיס בפעם הראשונה אי פעם בטקס חנוכת סניף אריאל של ‘כנפיים של קרמבו’, תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים.

 חונכי וחניכי הסניף נהרו יחדיו אל תוך האולם, שם התכנסו במעגל מוראלים מיוחד, בו שרים את שירי הגיבוש של התנועה. אווירת חג החנוכה ותחושת ההתחלה החדשה הציפו את כל האורחים שהגיעו לטקס חנוכת הסניף הייחודי, ביניהם ראש העיר, מר אליהו שבירו, סגן ראש העיר, מר יחיאל טועמי, ומשנה למנכ”ל ‘כנפיים של קרמבו’, מירב בועז

צילום באדיבות: כנפיים של קרמבו

את הטקס פתח בדבריו ראש העיר, מר אליהו שבירו: “היום מדליקים נר ראשון, אבל אתם מדליקים נר ראשון וענק, נר שנותן אור בצורה בלתי רגילה. אני מאוד שמח שיש לנו באריאל סניף של כנפיים של קרמבו, ואנחנו נעשה הכל על מנת לקדם את הסניף שלכם.”

האווירה הקרמבואית המיוחדת לא פסקה אף לא לרגע אחד, ובין נאום לנאום פעילי הסניף פרצו בקריאות “יאללה קרמבו” שסחפו ביחד איתם את כל היושבים באולם לתוך ההווי הסניפי.

משנה למנכ”ל ‘כנפיים של קרמבו’, מירב בועז, אמרה בהתרגשות: “מכל הדברים שאני עושה, הדבר שהכי ממלא אותי זה לראות סניף חדש נולד. בעולם של הפרדות, הילדים של ‘כנפיים של קרמבו’, הם הדבר המחבר.”

בעוד שאורות החג עדיין מרצדים בחנוכייה, אותה הדליק מר יחיאל טועמי ביחד עם פעילי הסניף, החלו אורחי הטקס להתפזר מהאולם כשליבם מלא באור וחום, בידיעה כי עם תחושות כאלו ילדיהם יחזרו הביתה כל יום שני מעתה והלאה.

חדשות שומרון כתבה ראשית