ח”כ מוטי יוגב: “אקיים ישיבת חירום על מצב תשתיות המים לתושבי יהודה ושומרון”

ח”כ מוטי יוגב: “אקיים ישיבת חירום על מצב תשתיות המים לתושבי יהודה ושומרון”

השבוע בוועדת המשנה לענייני יו”ש התקיימו שתי ישיבות חשובות בנושא תשתיות החשמל ותשתיות המים ביהודה ושומרון.  חבר הכנסת מוטי יוגב: “לא קיבלנו תשובות מספקות, אקיים תוך חודש ישיבת חירום על מצב המים על מנת לקבל תשובות בנושא תשתיות המים החיוניות לתושבי יהודה ושומרון”.

אתמול התכנסו בכנסת בוועדת המשנה לענייני יו”ש לדון בנושאי תשתיות החשמל ותשתיות המים.

חבר הכנסת מוטי יוגב: “קיימנו היום בוועדת המשנה לענייני יו”ש, שתי ישיבות חשובות בנושא תשתיות החשמל ותשתיות המים ביהודה ושומרון. בתחום החשמל, דרשנו התקדמות בבניית תכנית אב לחשמל ובמענה בחשמל להתיישבות הצעירה, המכונה מאחזים ביהודה ושומרון.”

וועדת המשנה לענייני יו”ש. תמונה: דוברות לשכת ח”כ מוטי יוגב

“בתחום המים בהם קיים מחסור ביו”ש, הבעתי מחאתי לאי הגעת נציגי רשות המים לישיבה. מהם תבענו להציג תכנית אב למים ל 2040 לכלל האוכלוסיות ביו”ש. שמענו דיווח על קידום פרויקטים של מים מצד המינהל האזרחי, לשיפור אספקת המים.”

“לא קיבלנו תשובות מספקות, לא על תכנית האב, לא על אכיפת גנבות המים ואכיפתן, לא על הטיפול במשבר גנבות המים בברדלה שבבקעת הירדן, לא על קידום אנרגיות מתחדשות ביו”ש ולא על קידום פיילוט פרויקט קידום הנחלים.”

חבר הכנסת יוגב מוסיף: “אזמן ואקיים תוך חודש, ישיבת חירום על מצב המים לטווח הקצר ולטווח הרחוק, על מנת לקבל תשובות בכל הנושאים הנוגעים לתשתיות המים החיוניות לתושבי יהודה ושומרון, כמו לתושבים בכל מקום אחר בארץ”.

לכתבות נוספות במקומונט יש”ע:

 הזוכה בפרס ירושלים להתיישבות: ראש מועצת שומרון יוסי דגן

בני משפחתו של איתמר בן גל קמו מהשבעה: “מחכים למימוש צוואתו”

שרה נתניהו הגיעה לביקור ניחומים כפול בשומרון: “התשובה הציונית היא הכפלת היישוב”

חדשות שומרון כתבה ראשית